skontaktuj się

PL. VLOTHO
68-300 LUBSKO

tel. kom. 48 699-909-969

tel. 48 68 457 24 63

WYślij wiadomość

najczęściej zadawne pytania

Zebraliśmy w jednym miejscu pytania, które najczęściej nam zadajecie. Może Ty również znajdziesz tutaj odpowiedź na swoje? Sprawdź!

Jak złożyć reklamacje?

Klient musi posiadać dowód zakupu. W związku z tym, że do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie, należy zgłosić się do sklepu i tam, po rozpatrzeniu sprawy, ustalamy szczegółu. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, natomiast staramy się skracać ten czas jak tylko jest to możliwe. 

Nie znam numeru seryjnego części. jak ją zamówić?

Brak znajomości numeru seryjnego nie jest dla nas problemem. Wypełnij formularz wpisując podstawowe informacje w odpowiednie pola. Bazując na swoim doświadczeniu, pomożemy Ci dobrać odpowiednią część.

Przenieś mnie do formularza

znam numer seryjny części. jak ją zamówić?

Wypełnij formularz z miejscem na numer seryjny części. Ta informacja pozwoli nam szybka i sprawnie skompletować Twoje zamówienie.

Przenieś mnie do formularza

Chciałbym zareklamować akumulator, co zrobić?

Najlepiej podjechać samochodem do sklepu. Nasz pracownik postara się na miejscu ocenić sytuacje. W większości przypadków udaje się rozpatrzyć taką reklamacje na miejscu.